مرآت دز

اگر انبوه درختان قلم، دریا مرکب، جنّیان حسابگر و انسان ها نویسنده باشند؛ قادر به شمارش فضائل علی(ع) نخواهند بود

مرآت دز

اگر انبوه درختان قلم، دریا مرکب، جنّیان حسابگر و انسان ها نویسنده باشند؛ قادر به شمارش فضائل علی(ع) نخواهند بود

به پرسمان خوش آمدید
لطفا از توهین و تحقیر دیگران و بیان نظر بدون آدرس و نشانی اکیدا خودداری کنید. شرعا راضی نیستم.
هدف از راه اندازی این وبلاگ -به حول و قوه الهی- پاسخ به شبهات و سوالات می باشد.
و لذا قصد ما تنها کپی برداری نبوده، بلکه جامعه هدف ما نسل جوان است.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ بهمن ۹۸، ۰۹:۵۵ - آموزش فروشندگی طلا و جواهر
    فوق العادست
نویسندگان

رژیم صهیونیستی به زودی نابود می‎شود

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ق.ظ

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان با تاکید بر پیروزی مقاومت بر رژیم اشغالگر اسرائیل تاکید کرد که حضرت آیت الله خامنه‎ای با تمسک به قرآن و روایات وعده نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی را می‎دهد.

 

شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار بین الملل خبرگزای رسا، به وعده‌های خداوند متعال در قرآن کریم مبنی بر نصرت مظلومان در مقابل ظالمان اشاره کرد و گفت: مسلمانان اعتقاد دارند که خداوند متعال آنان را به پیروزی بر دشمنان وعده داده و در قرآن کریم سوره اسراء آیه 5 و 6 «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَّنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَّفْعُولًا. ثُمَّ رَدَدْنَا لَکُمُ الْکَرَّةَ عَلَیْهِمْ وَأَمْدَدْنَاکُم بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَجَعَلْنَاکُمْ أَکْثَرَ نَفِیرًا» دلایلی نیز برای این برهان آورده است. خداوند در این آیه به طور صریح فرموده است که دشمنان به زودی رژیم اشغالگر صهیونیست را نابود می‎سازد.


وی با اشاره به سخنان حضرت آیت الله خامنه‎ای،  مبنی بر نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل تا 25 سال آینده تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنه‎ای، قرآن کریم را می‎خواند، به آن عمل می‎کند و بر مبنای آن سخن می‎گوید.


این عالم اهل سنت تاکید کرد: ما معتقدیم که رژیم صهیونیستی به زودی نابودی می‎شود زیرا اعضای مقاومت در لبنان، فلسطین، عراق و سوریه به زودی آنان را از اراضی اشغالی اخراج و مسجد الاقصی را از لوث آنان پاک می‎کنند.


وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) در حدیثی می‎فرمایند «لا تَقُومُ السَّاعَةُ حَتَّى یُقَاتِلَ الْمُسْلِمُونَ الْیَهُودَ, فَیَقْتُلُهُمُ الْمُسْلِمُونَ, حَتَّى یَخْتَبِئَ الْیَهُودِیُّ مِنْ وَرَاءِ الْحَجَرِ وَالشَّجَرِ, فَیَقُولُ الْحَجَرُ وَالشَّجَرُ: یَا مُسْلِمُ, یَا عَبْدَ اللَّهِ, هَذَا یَهُودِیٌّ خَلْفِی, فَتَعَالَ فَاقْتُلْهُ, إِلا الْغَرْقَدَ فَإِنَّهُ مِنْ شَجَرِ الْیَهُودِ» (قیامت تا زمانی برپا نمی شود که مسلمانان بایهودیان جهاد نکنند ویهودی پشت سرِ سنگ و درخت متواری می شود و سنگ و درخت صدا می زند که مسلمان بیا پشت سر من یک یهودی مخفی است او را بکُش، بجز درخت «غَــرْ قَـــدْ» که این درختِ یهودی است.) همه این آیات و روایات دلالت بر پیروزی مسلمانان بر رژیم صهیونیستی است و حضرت آیت الله خامنه‎ای با استدلال به این برهان‎ها وعده نابودی این رژیم را می‎دهد.


شیخ عبدالرزاق تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنه‎ای، رهبر بزرگ جریان مقاومت اسلامی است. همین که رهبر انقلاب اسلامی ایران بگوید که رژیم صهیونیستی به زودی نابود می‎شود، دلیلی آشکار بر صحیح بودن مسیر اعضای مقاومت و دست یابی به پیروزی علیه این دشمن پلید است.


ترس ایجاد شده در دل رژیم اشغالگر صهیونیستی نوید پیروزی اعضای مقاومت را می‎دهد


وی رژیم صهیونیستی را دشمن ضعیف دانست و تاکید کرد که ترس ایجاد شده در قلب نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل نشان از پیروزی جریان مقاومت اسلامی است. مسلمانان به زودی پیروزی جریان مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه علیه رژیم صهیونیستی را به چشم خود خواهند دید و پرچم حق و حقیقت بالا خواهد رفت.


رییس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان به علل تشکیل جریانهای تروریستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی هنگامی که دریافت نمی‎تواند در مقابل اعضای مقاومت ایستادگی کند به تشکیل جریان تروریستی و تکفیری روی آورد.


وی به نقش علما در آزاد سازی مقدسات اسلامی از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره ساخت و خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند «العلماء ورثة الانبیاء»، علما رهبران امت اسلام هستند که باید درپی اتحاد مسلمانان در برابر دشمن مشترک یعنی رژیم اشغالگر صهیونیستی باشند.


ماهر عبدالرزاق از علمای اسلام دعوت کرد که از اهمیت وحدت اسلامی برای مردم سخن بگویند و آنان را به عزت و کرامت هدایت کنند.


وی تاکید کرد: توطئه‎هایی که در جهان اسلام و عرب مانند عراق، سوریه، لبنان و لیبی رخ می‎دهد به سبب پوشش گذاشتن بر اعمال رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین و مسجد الاقصی است./994/ب911/ک

  • .......

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی