مرآت دز

اگر انبوه درختان قلم، دریا مرکب، جنّیان حسابگر و انسان ها نویسنده باشند؛ قادر به شمارش فضائل علی(ع) نخواهند بود

مرآت دز

اگر انبوه درختان قلم، دریا مرکب، جنّیان حسابگر و انسان ها نویسنده باشند؛ قادر به شمارش فضائل علی(ع) نخواهند بود

به پرسمان خوش آمدید
لطفا از توهین و تحقیر دیگران و بیان نظر بدون آدرس و نشانی اکیدا خودداری کنید. شرعا راضی نیستم.
هدف از راه اندازی این وبلاگ -به حول و قوه الهی- پاسخ به شبهات و سوالات می باشد.
و لذا قصد ما تنها کپی برداری نبوده، بلکه جامعه هدف ما نسل جوان است.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ بهمن ۹۸، ۰۹:۵۵ - آموزش فروشندگی طلا و جواهر
    فوق العادست
نویسندگان

طنز تلخ

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

کیهان در گفت و شنود 14 فرودین درباره توئیتر هاشمی رفسنجانی نوشت:

گفت: آقای هاشمی در توئیت خود نوشته بود «دنیای فردا، دنیای مذاکره است نه موشک»!
گفتم: منظورش چیست؟ یعنی دیگر همه دشمنان با ما خاله و خواهرزاده شده‌اند و علیه مردم کشورمان دست به هیچ عملیات نظامی و تخریبی و تروریستی نمی‌زنند؟!
گفت: چه عرض کنم؟! کدام آدم عاقلی می‌تواند ضرورت تقویت قوای نظامی در مقابل اینهمه دشمن قهار و قسم‌خورده را انکار کند؟!
گفتم: البته ایشان بعد از اعتراض‌های فراوان گفته است، آن «صفحه توئیت» به من تعلق ندارد.
گفت: ولی سایت آقای هاشمی بارها تاکید کرده بود که این صفحه توئیت متعلق به ایشان است. حالا چی شده که؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! شخصی به کلانتری مراجعه کرد و گفت؛ طوطی بنده گم شده! افسرنگهبان با تعجب پرسید؛ مگر یافتن طوطی شما وظیفه ماست؟ و طرف گفت؛ نه! منظورم این است که اگر پیدا شد و دیدید علیه نظام و مردم حرف‌های نامربوط و چرت و پرت می‌زند، بدانید که نظر خودش را مطرح می‌کند و بنده همیشه با این طوطی اختلاف نظر داشته‌ام!

  • .......

موشک مذاکره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی