مرآت دز

اگر انبوه درختان قلم، دریا مرکب، جنّیان حسابگر و انسان ها نویسنده باشند؛ قادر به شمارش فضائل علی(ع) نخواهند بود

مرآت دز

اگر انبوه درختان قلم، دریا مرکب، جنّیان حسابگر و انسان ها نویسنده باشند؛ قادر به شمارش فضائل علی(ع) نخواهند بود

به پرسمان خوش آمدید
لطفا از توهین و تحقیر دیگران و بیان نظر بدون آدرس و نشانی اکیدا خودداری کنید. شرعا راضی نیستم.
هدف از راه اندازی این وبلاگ -به حول و قوه الهی- پاسخ به شبهات و سوالات می باشد.
و لذا قصد ما تنها کپی برداری نبوده، بلکه جامعه هدف ما نسل جوان است.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ بهمن ۹۸، ۰۹:۵۵ - آموزش فروشندگی طلا و جواهر
    فوق العادست
نویسندگان

تلنگر

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ق.ظ

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،قرآن کریم عیناً واژه ای به نام حجاب را برای پوشش متعارف ندارد، افزود: واژه حجاب در قرآن به معنی پرده آمده که منظور همان چادر خانم ها بوده است.

اگر در گام اول پوشش و عفاف، خانم ها و مردان مؤمن چشم هایشان را کنترل کنند قطعاً راه برای اجرا کردن دیگر احکام پوشش و حجاب باز می شود.

 حجاب در کشور ما برای جهانیان کاملاً شناخته شده است و کسانی که در این حوزه فعالیت‌های ناشایستی انجام می‌دهند باید بدانند ما برای همین مسئله حجاب بود که هشت سال جنگیدیم.

اگر قرار بود که بی‌حجابی و بی‌حیای در جامعه همه‌گیر شود اصلا انقلابی صورت نمی‌گرفت و حجاب یکی از مهمترین دستاوردها و پیشبردهای انقلاب است و هرگز اجازه نمی‌دهیم که به چنین موضوعی خدشه وارد شوداما دشمن با تغییر ذائقه مردم سعی بر این دارد که بی حجابی را در کشور گسترش دهد اما هنوز این مردم انقلابی و متعصب را نشناخته است.

 جوانان ما باید مراقب دسیسه‌های دشمن باشند و نسل‌های جوان ما نمی‌دانند که چرا دشمن اینقدر روی حجاب هزینه می‌کند و چرا به این اندازه این موضوع برایش مهم است، زیرا هر ضربه‌ای که تا به حال به دشمن وارد شده است از همین حجاب اسلامی است.

 نماینده مردم تهران در مجلس نهم تصریح کرد: این موضوع آنقدر برای دشمن حیاتی است که صدها شبکه فارسی زبان را راه اندازی کرده تا فقط بتواند روی جوانان ما تاثیر گذار باشد و اعتقاد و سبک زندگی اسلامی را از آنان بگیرد.
سند افتخار ما زنان ایرانی حجابمان است و این یک افتخار است که بانوان ما با حجاب کامل در همه صحنه‌ها حضور دارند و این یعنی همان دلیل ترس دشمن.

جوانان ما باید مراقب باشند فریب ظواهر خوش رنگ و لعاب دشمن را نخورند که پشت این رنگ بازی‌ها دنیایی از سیاهی و بدبختی در انتظار آنها است و امیدوارم فراموش نکنیم چقدر پای این امنیت و اقتدار خون داده‌ایم و با یک لبخند و رنگ‌های فریبنده در پازل دشمن نقش بازی نکنیم.

اگر همچنان به روند سریع تهاجم غرب غلیه امنیت اخلاقی جامعه واکنش جدی نشان داده نشود بعید نیست که در آینده بدحجابی و پوشش های محرک به کشف حجاب منتهی شود ؛پس همه باید وظیفه شرعی وقانونی خود را در این خصوص به خوبی انجام دهیم و منتظر نباشیم فقط یک دستگاه یا چند دستگاه خاص متولی مقابله با این ناهنجارهای روبه رشد باشند و گر نه تا چن سال آینده معلوم نیست خانومها با چه پوششی در سطح شهر حضور یابند .

www.dana.i

  • .......

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی