مرآت دز

اگر انبوه درختان قلم، دریا مرکب، جنّیان حسابگر و انسان ها نویسنده باشند؛ قادر به شمارش فضائل علی(ع) نخواهند بود

مرآت دز

اگر انبوه درختان قلم، دریا مرکب، جنّیان حسابگر و انسان ها نویسنده باشند؛ قادر به شمارش فضائل علی(ع) نخواهند بود

به پرسمان خوش آمدید
لطفا از توهین و تحقیر دیگران و بیان نظر بدون آدرس و نشانی اکیدا خودداری کنید. شرعا راضی نیستم.
هدف از راه اندازی این وبلاگ -به حول و قوه الهی- پاسخ به شبهات و سوالات می باشد.
و لذا قصد ما تنها کپی برداری نبوده، بلکه جامعه هدف ما نسل جوان است.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ بهمن ۹۸، ۰۹:۵۵ - آموزش فروشندگی طلا و جواهر
    فوق العادست
نویسندگان

از عمرکشون تا شیعه کشون

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ق.ظ

از عمرکشون تا شیعه کشون

از حضرت امام ‌باقر- علیه‌السلام- روایت شده است که فرمودند:

بندۀ خدا روز قیامت محشور شود، درحالی‌که دستش به خونى آلوده نشده است. [ظرفی] همانند [ظرف] خون‌گیریِ حجامت یا بیشتر از آن را به دستش می‌دهند و می‌گویند: «این سهم توست از خون فلان کس.» او عرض می‌کند: «پروردگارا، تو خود می‌دانی جانِ مرا گرفتى درحالی‌که من خون کسى را نریخته بودم [و هیچ خونى بر گردنم نبود].» خداوند فرماید: «آرى، [اما] تو از فلانى روایتى چنین‌وچنان شنیدى و به‌ضرر او بازگو کردى. پس زبان‌به‌زبان به فلان ستمکار رسید و بدان روایت، او را کشت. این بهرۀ تو از خون اوست.» (محمدبن‌یعقوب کلینی، کافی، ج۲، ص۳۷۰. سند این روایت صحیح است)

کسانی که بی پرده به مقدسات اهل سنت توهین می‌کنند، اندکی در این روایت تأمل کنند، انتشار یک روایت صحیح و مطلب حقی که قابل فهم دیگران نیست، چنین بازخواستی را در پی دارد، فحش و دشنام و توهین که دیگر جای خود دارد!

متأسفانه رفتارها و اقدامات ناشایست بعضی افراد در کشورهایی همچون کشور ما، سبب شده تا بسیاری از شیعیان در کشورهایی همچون عربستان، عراق و پاکستان و… تحت فشار قرار گرفته و حتی جان خویش را نیز از دست بدهند.

کافی است لحظه‌ای خود را به جای آن مسلمان اهل‌سنتی قرار بدهید که همواره از شیعه نزد او بدگویی شده است و شیعه را برای او به عنوان فرقه‌ای گمراه و بدعت‌گذار شناسانده‌اند، و حالا فیلم‌ها و صوت‌هایی برای او پخش می‌شود که به مقدسات او به صورتی آشکار لعن و دشنام داده می‌شود.

آری، متأسفانه امروز فیلم‌ و صوت بعضی از جلسات دست‌آویزی است برای دور نگاه داشتن ملت‌های مسلمان از حقیقت رسالت رسول الله، صلی‌الله علیه وآله.

این فیلم‌ها دست‌آویزی است برای قتل شیعیان عراق، پاکستان ودیگر کشورهای اسلامی!

یک استشهادی وهابی با این فیلم‌ها روزانه ده‌ها شیعه می‌کشد، خود را فریب ندهیم، ما در مقابل اعمال خود مسئولیم و بی‌تفاوتی نسبت به اثرات این مراسم، قطعا عقاب اخروی خواهد داشت.

  • .......

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی