مرآت دز

اگر انبوه درختان قلم، دریا مرکب، جنّیان حسابگر و انسان ها نویسنده باشند؛ قادر به شمارش فضائل علی(ع) نخواهند بود

مرآت دز

اگر انبوه درختان قلم، دریا مرکب، جنّیان حسابگر و انسان ها نویسنده باشند؛ قادر به شمارش فضائل علی(ع) نخواهند بود

به پرسمان خوش آمدید
لطفا از توهین و تحقیر دیگران و بیان نظر بدون آدرس و نشانی اکیدا خودداری کنید. شرعا راضی نیستم.
هدف از راه اندازی این وبلاگ -به حول و قوه الهی- پاسخ به شبهات و سوالات می باشد.
و لذا قصد ما تنها کپی برداری نبوده، بلکه جامعه هدف ما نسل جوان است.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ بهمن ۹۸، ۰۹:۵۵ - آموزش فروشندگی طلا و جواهر
    فوق العادست
نویسندگان

بصیرت 12

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ق.ظ



مگر آمریکا از خصلت ذاتی خونخواری خود دست برداشته و طرفدار ملت ها شده است؟
امام خمینی (ره) : آمریکا نظر سوء به شما دارد و میخواهد شما را آلت دست خود کند


راستى چه شده است که استکبار جهانى و در راءس آن آمریکا این قدر طرفدار ملّت ها شده است و جنگ افروزان و آتش بباران معرکه ها و جلادان قرن به شرف انسانیت و همزیستى مسالمت آمیز اعتقاد پیدا کرده اند و از عطش سیراب ناشدنى و خصلت خونخوارى خود که طبیعت فرهنگ سرمایه دارى و کمونیزم است ، منصرف شده اند و شمشیرها و خنجرها و قداره هاى فرو رفته در قلب و جگر ملّت ها را به غلاف کشیده اند آیا این حقیقت است یا فریب و آیا این همان جلوه هاى دیگر شبیخون ها و بى انصافى هایى نیست که روزى سکوت را مصلحت خویش مى دید و امروز صلح طلبى را؟ آیا به راستى از این طریق جهانخواران نمى خواهند از ضربه آخر ما جلوگیرى کنند و براى حفظ منافع خویش سیاست جنگ و صلح جهانى را به تصمیمات و فکرهاى پوسیده و شیطانى خود گره بزنند و عملا جان و مال و مملکت و امنیت ملل عالم را به قبضه قدرت خود درآورند که به طور قطع و یقین ، علت و فلسفه سماجت و اصرار جهانخواران در تحمیل صلح بر ملّت ایران ، نشاءت گرفته از همین تفکر است .(1) آمریکا باز از طرحها دست بردار نیست . آمریکا مى خواهد با تمام قوا بین مسلمین اختلاف بیندازد. شما ببینید که در این طرحى که اخیرا دادند، بین طوایفى از مسلمین ، بین حکومتهاى مسلمین اختلاف واقع شد و بیشتر خواهد شد و اگر این طرح هم شکست خود و شکست خورده است ، طرح دیگر خواهد داد و باید مسلمین توجه داشته باشند که طرح آمریکائى براى شرق و براى ملل اسلامى و دولت هاى اسلامى صرفه ندارد. باید همه مسلمین توجه کنند و به حکومتهاى خود تذکر دهند که زیر بار طرحهاى آمریکائى که از این بعد، یکى بعد از دیگرى خواهد آمد نروند وبازى نخورند از این شیاطین . این ها مى خواهند شما را آلت دست قرار بدهند وذخایر شما را بچاپند. آمریکا نظر سوء به شما دارد. شما را براى مصالح خودش مى خواهد استخدام کند و استخدام کرده است . چرا شما ذخایر خودتان را در راه مقاصد شوم وپلید آمریکا صرف مى کنید؟ و چرا در مقابل اسلام ایستاده اید و در مقابل مسلمین ؟ شما مى بینیدکه دولت مصر، دولت غاصب مصر به صراحت مى گوید که ما کسانى که از اسلام اسم مى برند سرکوب مى کنیم . آمریکا به شما به نظر یک بنده نگاه مى کند، به نظر یک برده نگاه مى کند و شما را از هر طرف که مى خواهد مى کشاند.(2)
پی نوشت ها:
(1): صحیفه نور، جلد: 20، ص : 119، پیام به زائران بیت الله الحرام ، تاریخ سخنرانى : 6/5/66
(2): صحیفه نور، جلد: 15، ص : 243، در جمع گروهى از دانشجویان دانشکده افسرى و اعضاى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى ، تاریخ سخنرانى :

http://9day.ir/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی