مرآت دز

اگر انبوه درختان قلم، دریا مرکب، جنّیان حسابگر و انسان ها نویسنده باشند؛ قادر به شمارش فضائل علی(ع) نخواهند بود

مرآت دز

اگر انبوه درختان قلم، دریا مرکب، جنّیان حسابگر و انسان ها نویسنده باشند؛ قادر به شمارش فضائل علی(ع) نخواهند بود

به پرسمان خوش آمدید
لطفا از توهین و تحقیر دیگران و بیان نظر بدون آدرس و نشانی اکیدا خودداری کنید. شرعا راضی نیستم.
هدف از راه اندازی این وبلاگ -به حول و قوه الهی- پاسخ به شبهات و سوالات می باشد.
و لذا قصد ما تنها کپی برداری نبوده، بلکه جامعه هدف ما نسل جوان است.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ بهمن ۹۸، ۰۹:۵۵ - آموزش فروشندگی طلا و جواهر
    فوق العادست
نویسندگان

آثار و برکات صلوات در زندگی دنیا و آخرت انسان

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۷ ق.ظ


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله محمد ناصری، استاد عرفان و اخلاق،  در مسجد کمرزرین اصفهان، با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) گفت: رمز استجابت دعا این است که قبل و بعد از آن صلوات بفرستید. پیامبر اعظم(ص) فرموده‌اند بوی بهشت در قیامت به اندازه ۵۰۰ سال راه را طی می‌کند، کسی که صلوات بر نبی اکرم(ص) بفرستد و بر آل ایشان صلوات نفرستد بوی بهشت را استشمام نخواهد کرد. کسی که بر ائمه معصومین(ع) صلوات می‌فرستد خداوند با هزاران صف از ملائکه بر او درود می‌فرستد.

وی در ادامه افزود: در زمان ظهور جمعیت زیادی از انبیاء و اولیاء رجعت خواهند کرد و در رکاب امام زمان(عج) قرار خواهند گرفت. گناهان ما موجب حجاب برای استجابت دعا خواهند شد و مانع استجابت دعا می‌شوند، اما صلوات باعث برداشته شدن این حجاب می‌شوند، حجابی که مانع رسیدن به حوائج است با صلوات برداشته می‌شود به همین جهت توصیه شده قبل و بعد از دعا صلوات بفرستید.

آیت الله ناصری با اشاره به روایتی اظهار کرد: در روز قیامت اعمال در میزان قرار خواهند گرفت، میزان وسیله سنجش مقدار گناهان و عبادات است، اگر صلوات فرستاده باشیم و مداومت بر صلوات داشته باشیم گناهان ما با بخشش و مغفرت مواجه خواهد شد، بنابر روایت دو چشمان امیرالمؤمنین علی(ع) میزان سنجش اعمال است.

استاد عرفان و اخلاق صلوات را دارای آثار و فواید بسیار سازنده و مفید برای دنیا و آخرت انسان توصیف کرد و گفت: صلوات رحمت واسعه خداوند را بر عالم وجود بیشتر خواهد کرد، ملائکه هم برای انسانی که صلوات می‌فرستد دعا خواهند کرد./1304/پ210/ق

  • .......

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی